Alisuoriutuminen on signaali siitä-että jotain pitaisi tehdä toisin

Alisuoriutuminen on signaali siitä-että jotain pitaisi tehdä toisin

Käsi pystyyn alisuorittaja✋️ vai olisitko kuitenkin mieluummin onnistuja? Harvempi meistä haluaa tulla muistetuksi/ leimatuksi alisuorittajana, varsinkaan näinä epävakaina ja yksilökeskeisyyttä korostavina aikoina, mutta kaikilla meillä kyllä on mielipiteitä tästä....
Tunnekyvykäs johtaminen inhimillisen johtamisen ytimessä

Tunnekyvykäs johtaminen inhimillisen johtamisen ytimessä

Tunnekyvykkyys on inhimillisen johtamisen ytimessä. Hieman provosoiden mutta hyvää tarkoittaen herättelin tällä lauseella yhdessä esihenkilövalmennuksessa osallistujia pohtimaan omia tunnetaitoja johtamistyössään. Kyseessä oli valmennus, jonka teemana oli vaikeiden...